17 Ιουν 2009

Αν η αγάπηηηηηηηηηηη!...

...σου χτυπήσει την πόρτα, τρέξε να ανοίξεις!
Άστη να περάσει μέσα, αγκάλιασέ την, άφησέ τη να μπει σε κάθε χαραμάδα της καρδιάς σου!
Μπορεί να σε πονέσει, μπορεί να σε απογοητεύσει, μπορεί να κάνει να φοβηθείς..
Αλλά πάνω απ'όλα, θα σε κάνει να ΖΗΣΕΙΣ!

Αλοίμονο σ'αυτούς που δεν αγάπησαν, καλέ!!!!!!!!!!!!!!

Έτσι την άφησα κι εγώ, φοβισμένη, λίγο δύσπιστα, να μπει στην καρδιά μου πριν από 3 χρόνια και κάτι..
Και έκτοτε, έμεινε κοντά μου για πάντα...

Σε 10 μέρες.......!!!!!!!

Και κάπως έτσι, ξαφνικά, σήμερα έπεσα πάνω σε ένα τραγούδι που πριν από κάνα χρόνο κ κάτι ψηλά έπαιζε ΔΙΑΡΚΩΣ όμως μέσα στο μυαλό μου!
Και ακούγοντάς το, αποφάσισα να αφήσω κι εδώ ένα μικρό ποστάκι, λίγες ώρες πλέον προτού πάρω το αεροπλανάκι για Ελλάδααααα...για να περάσουμε ένα ανεπανάληπτο σ/κ στη Μύκονο,και μετά 2 υπέροχες βδομάδες..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δε βλέπω την ώρα...




ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ??????????????????????????????????????????????

1 σχόλιο:

Lego είπε...

Και εγώ σε αγαπάωωωωωωωωωωωωωωωωω
και σε 10 μέρεεεες....