5 Αυγ 2009

To πιο όμορφο δώρο...

Γράφω που λέτε σε αυτό εδώ το μπλογκάκι ότι μου κατεβαίνει στην κεφάλα.. κάνω και το χιουμοράκι μου, σας μεταφέρω σκέψεις και την πραγματικότητα από τη δική μου οπτική γωνία, αλλά στην τελική, δε σας λέω και κάτι ιδιαίτερο..

Ναι, μου αρέσει να γράφω, αλλά πιο πολύ να διηγούμαι, παρά να αναλύω ή να ψυχολογώ καταστάσεις..

Ειδική σε αυτό, είναι η φιλενάδα μου η "ΡΚ"!

Το λέει και ο τίτλος του μπλογκακίου της άλλωστε, της αρέσει να γράφει..
Κι εμάς, μας αρέσει ακόμη περισσότερο να διαβάζουμε αυτά που γράφει...διότι μας ταξιδεύει μέσα από τις λέξεις της, μας κάνει να σκεφτόμαστε "ναι ναι, πόσο δίκιο έχει", και στο τέλος κάθε "ποστακίου" της μας αφήνει με ένα χαμόγελο στα χείλη..Ακόμη και εκείνα τα ποστάκια που περιγράφουν λυπητερές καταστάσεις, η ΡΚ τα παρουσιάζει τόσο όμορφα, που σου αφήνουν πάντα μια ελπίδα, μια ωραία γεύση..

Τις προάλλες, μου έκανε το πιο όμορφο δώρο..Ένα ποστάκι!

Ένα ποστάκι, το οποίο εγώ (ως γνωστή ψωνάρα που είμαι) ήθελα να μοιραστώ μαζί σας!
Ιδού λοιπόν..

http://petroulak.blogspot.com/2009/07/gift.html

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ φιλενάδα μου!!..

Υ.Γ. Δυστυχώς, εγώ δεν είμαι τόσο καλή με τις λέξεις για να σου εκφράσω πόσο χαρούμενη, τυχερή και συγκινημένη ένιωσα όταν το διάβασα..

Μία φωτογραφία όμως, ίσως να σε βοηθήσει να καταλάβεις τι εννοώ ;)


(χιντ : κάνε κλικ πάνω στη φωτογραφία, διότι όοοχι, δεν είναι όλη blur ;))

Δεν υπάρχουν σχόλια: