18 Φεβ 2011

1 βδομάδα και μια μέρα..

Λοιπόν, είπα φέτος ότι θα ξεκινήσει η χρονιά με τακτικές επισκέψεις μου εδώ, να γράφω και κανένα ποστάκι, τώρα που έχουμε και την αντίστροφη μέτρηση για τόσα ωραία γεγονότα..Αλλά, κάθε φορά έγραφα κάτι, δεν το τελείωνα ποτέ, και έμενε ντράφτ στο μπλογκάκι μου!
Ιδού λοιπόν, μαζεμένα, τα ντράφτ της Χρονιάς..


14.01.2011 - Βρε βρε καλώστοοο :)
-----------
Αγαπημένο μας 2011, καλώς ήρθες!
Εντάξει, έχεις έρθει εδώ και 14 μέρες, λεπτομέρειες, εγώ τώρα αποφάσισα να σε καλωσορίσω μέσω του επίσημου μπλογκ μου!Τώρα βρήκα χρόνο, για την ακρίβεια..

Αποχαιρετήσαμε το 2010 λοιπόν, και δώσαμε τη θέση του σε μία νέα, πολλά υποσχόμενη χρονιά! Πέσαμε με τα μούτρα στη δουλειά, και δεν προλάβαμε να κάνουμε μία αναδρομή βρε αδερφέ, ένα φλας μπακ που λεν και στο χωριό μου, και να σταματήσουμε για λίγο να ξαναθυμηθούμε εκείνες τις στιγμές που έκαναν τη χρονιά ξεχωριστή..

Νέοι φίλοι, νέα δουλειά στα χάι λάιτς!

24.01.2011 - It's a beauuuutiful Monday :)
-----------
Καλημέρα κόσμε :)
Τι μου κάνεις, καλά? Ξύπνησες καλά σήμερα Δευτέρα, ή σε έχει πάρει από κάτω η αρχή της βδομάδας? Εδώ, στους μείον πολλούς βαθμούς κελσίου, το κρύο δεν μας επιρρεάζει!Ακούμε χαρούμενα τραγουδάκια,κουνάμε το κεφάλι αριστερά/δεξιά, πίνουμε παγωμένο φραπεδάκι και χαζοχαιρόμαστε! Εγώ δηλαδή, δεν ξέρω για τους υπόλοιπους στο γραφείο. Λίγο νυσταγμένους τους βλέπω, λίγο μουντρούχους, καλέ χαμογελάστε!! :)

04.02.2011 - 3 βδομάδες του γκόου...
-----------
Παρασκευή σήμερα, 4 Φλεβάρη.. Κι εγώ ανυπομονώ όσο τίποτα άλλο να έρθει επιτέλους το Σάββατο, να ξυπνήσω, να φτιάξω μια τεράστια κούπα (κάντο σέηκερ καλύτερα!) καφέ, να μπω στο αμαξάκι και να πάω στο σπιτάκι μου :)
Στο αγαπημένο μου πίκοβιλ, στο μικρό χωριουδάκι λίγο έξω από τη Ζυριχούλα, εκείνο που σε 3 βδομάδες θα γίνει το νέο μας σπίτι, η νέα μας φωλίτσα!

Χαζοχαίρομαι κι εγώ, σαν μικρό παιδί. Με έχουν πάρει στο ψιλό και οι συνάδελφοι στη δουλειά - "Αν η Τ. έχει κακή διάθεση, αρκεί να της πεις τη λέξη Wohnung και σκάει ένα τεράστιο χαμόγελο" λένε! Τι να πεις, μάλλον καλά τα λένε! Και με τους ρυθμούς της δουλειάς, πάλι καλά να λες που υπάρχει και μία μαγική λέξη που μπορούνε να λένε τούτοι εδώ, για να σκάμε κανένα χαμόγελο!

Τραγουδάκι της ημέρας? το μελωδικότατο Forever του Γιανομιχάλη Μοντγκόμερυ :) άκου το, είναι ερωτεύσιμο..


Αυτά ήταν λοιπόν τα μισοτελειωμένα ποστάκια μου!Δε φταίω, ειλικρινά στο λέω!Ξεκινάω με διάθεση να αποτυπώσω τις αμπελοφιλοσοφίες μου, και στην πορεία με διακόπτουν, με εκνευρίζουν, με απασχολούν, και εντέλει με αποσυντονίζουν! This is called "Working", ξέρεις ε? Νάναι καλά αυτός ο κύριος Μπλόγκερ, που αποθηκεύει τις μισοδουλειές μου, κι έτσι μπορώ κι εγώ να τις δημοσιεύσω ;)

Με τα πολλά, σε κάθε ποστάκι, μαζί με τις σκέψεις με συντροφεύει και ένα τραγούδι! Στο ριπίτ! Σταθερά! Λες και δεν μπορώ να γράψω δίχως μουσική υπόκρουση ένα πράγμα.
Σημερινό "χαλί" στο ποστάκι μου? ΑΥΤΟ!



Όχι τυχαία!Ένα νέο ΗΟΜΕ μας περιμένει, ένα νέο ΗΟΜΕ δημιουργείται, ένας νέος κόσμος μας ανοίγει την πόρτα του, κι εμείς πιασμένοι χέρι χέρι, ετοιμαζόμαστε να την περάσουμε!
Σε μια βδομάδα, και μια μέρα!

Μαζί μας, εκείνη τη μεγάλη μέρα? Η φαμίλια μου :) Τι άλλο να ζητήσει κανείς? Μια βδομάδα με μπουρμπουλάκι και πάρεντς, με πάρτυ στο παλιό σπίτι, με κούτες στο καινούριο, με βόλτες, δουλειές, μετακομίσεις, καθαριότητες, ψώνια, συμβόλαια, απ'όλα!

I'm coming home λέμε.. :))

Δεν υπάρχουν σχόλια: