1 Φεβ 2011

Καλό μήναααα!!!!

Φλεβάρης!
Ο αγαπημένος :) Ο μήνας των ονείρων, των προσδοκιών, της τσικνοπέμπτης, του βαλεντίνου, των αποκριάτικων πάρτυ, των αλλαγών and last but not least, των γενεθλίων!! :)
Σε 24 μερούλες θα μπω στην τελευταία χρονιά της 3ης δεκαετίας της ζωής μου, ω Χριστέ μου!!!

Μέχρι τότε όμως, έχουμε μερούλες ακόμα.
Ξεκινάμε από σήμερα, 1η Φλεβάρη, και μετράμε ανάποδα..
Ανάποδα για να έρθουν οι δικοί μου, μαζί με το μπουρμπουλίνι μου!
Ανάποδα για να ξεκινήσουμε να πακετάρουμε..
Ανάποδα για να αφήσουμε το σπιτάκι που μας φιλοξένησε σχεδόν 3 χρόνια..
και κυρίως..
Ανάποδα για να πάμε στο νέο μας σπιτάκι!

Αααααααχ :)
Μέρα πρώτη : ΚΛΕΙΔΙΑ!
Σαν να μας φωνάζει αυτή η όμορφη χώρα..STAY!



I hear ya! Εντάξει, θα μείνουμε λίιιγο ακόμα.. :)

2 σχόλια:

ka8y είπε...

Με το καλό φιλενάδα μου! Και το καινούριο σπιτάκι να σας επιφυλάξει ακόμα πιο μεγάλες χαρές!

T. είπε...

Thanks mikroula mou!Anypomonw na sou to deiksw k live!!! :)